poniedziałek, 9 czerwca 2014

konkurs z Craft & You Design / a competition with Craft & You Design

Witajcie!

Mamy nadzieję, że spodobały Wam się nasze kolekcje: My Wedding, Vintage Time i Hello Baby.
Papiery Craft&You Design można już nabyć w wielu polskich sklepach internetowych dla hobbystów.

Dla tych, którzy nie mogą się doczekać aż nasze kolekcje dotrą do ich ulubionych sklepów,
mamy niespodziankę:
konkurs!


Pytanie konkursowe brzmi:
Na jakich papierach wolicie pracować i dlaczego: delikatnych czy vintage? 

Wybierzemy 3 najciekawsze naszym zdaniem odpowiedzi i nagrodzimy je zestawami:
jeden bloczek 6"x6" + jedna kolekcja papierów 12"x12"

Co musicie zrobić?
1. Polubić nasz profil na Facebooku.
2. Odpowiedzieć na nasze konkursowe pytanie i zostawić komentarz pod tym postem.
3. Udostępnić informację o konkursie na swoim blogu i na FB.
4. Czas trwania zabawy: 09.06.2014 do 19.06.2014 
5. W zabawie może wziąć udział każdy, bez względu na kraj zamieszkania.

Uwaga!
Dodatkową zachętą do zabawy niech będzie dla Was fakt,
że sami wybierzecie, którą kolekcję mamy do Was wysłać!


Powodzenia!
Zespół Craft&You Design

Hello!
We hope you like our paper collections My Wedding, Vintage Time and Hello Baby.
Craft & You Design collections are now available in many Polish online shops.
But for those who can't wait to see our collections in their favourite stores
we have a surprise - a competition!

The competition question is : 
Which scrapbooking papers do you prefer to work with? Delicate or vintage? And why?

3 most interesting answers will be chosen and rewarded with a set of: 
1 paper pad 6x6 " (15,24 cm x 15,24 cm) and 1 paper collection 12 x 12" (30,48 x 30,48 cm)

All you need to do to take part is:
1. Like our profile on FB.
2. Leave a comment with the answer to the competition question under the post.
3. Share information about the competition on your own blog and FB.
4. The competition starts 9.06.2014 and lasts until 19.06.2014.
5. The competition is open for everyone, regardless to the country of residence.

Please note!
You will be able to choose which paper collection you would like to be sent! 

Good luck !
Craft & You Design Team

43 komentarze:

  1. Szczerze? Dla mnie to nie jest łatwe pytanie. Nie umiem być tak ukierunkowana - lubię dużo rzeczy. Papierki obejrzałam na żywo i.... nabyłam miks wszytkich kolekcji. Vintage lubie w kierunku shabby, a nie przypalonye brący, ale i tak bywa, że robię takie starociwe. Delikatne - zawsze się przydadzą . Jednak eksplozje kolorów tez złe nie są :) Wszytsko zależy od okazji, przeznaczenia lub po prostu od sampopoczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO - faktycznie - trudno odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie :) uwielbiam delikatne pastelowe cuda - i dobrze się czuję w tych kolorkach - ale, jak tylko wpadnie mi w oko ładny papier vintage - to też ma wielką radość :)
    Nie ukrywam, że baaaaaaaardzo lubię te, które mają mocne nasycenie kolorków i mnóstwo kwiatów :) o tak.... kwieciste i najlepiej malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na to pytanie dziś odpowiem, że wolę pracować na papierach w stylu vintage, ale jutro o tej samej porze już mogę napisać, że jednak odpowiadają mi bardziej delikatniejsze barwy ;) W dużej mierze zależy to od mojego nastawienia w danej chwili i od papierów leżących w zasięgu wzroku. Wszystko co tworze, tworzę z sercem, a że dziś będzie wyglądało totalnie inaczej niż jutro, to świadczy tylko o mojej mocno zakręconej kreatywnej duszy. Także najlepiej jest mi jeszcze raz odpowiedzieć na Wasze pytanie: lubię tworzyć na wszystkich papierach, które staną się bliskie mojemu sercu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę , że dobrą scraperkę można poznać po tym, że potrafi wykonać doskonałe prace zarówno z vintage-owych jak i delikatnych papierków. Grunt to mieć przed sobą papierki , które do nas przemawiają i wzbudzają naszą kreatywność. Gdybym miała wybrać koniecznie - wybrałabym delikatne. To jednak nie znaczy , że nie lubię tych vintage-owych. Grunt to upuścić trochę fantazji, dołożyć trochę talentu, pokropić sercem i praca ta jedyna niepowtarzalna i taka "nasza" będzie wspaniała , nawet jeśli nie jesteśmy mistrzyniami świata w scrapowaniu. A papierki mają spełniać swoją funkcję - dać satysfakcję , wytchnienie od życia codziennego, wyciszenie a na koniec trochę dumy z gotowej pracy- jeśli tak będzie nie ma znaczenia czy papier był delikatny, czy vintage:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kupiłam dwie kolekcje MY WEDDING i VITANGE - obie są prześliczne!! Pracowałam na różnych papierach. I lubie i mocne kolory i bardzo delikatne - to chyba zależy od tego jaka praca na jaką okazję i przede wszystkim od pomysłu jaki mi akurat przychodzi do głowy. Ale jak dostałam te kolekcje w swoje ręcę to poprostu zakochałam się w tych papierach, są zachwycające.!!! Najpięknięjsze jakie do tej pory wpadły mi w ręce i pozostanę ich fanką. Zrobiłam dwie prace na ślub z tymi papierami - świetnie się komponują z dodatkami. Piękny papier to podstawa udanej pracy- reszta to tylko dodatek, który ma tylko podkreślić jego urodę . Mając te dwie kolekcje nie potrafię powiedzieć którą bardziej wolę - bo porostu obie WOLĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do posta http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/2014/06/konkurs-w-craft-design.html

      Usuń
  6. Uwielbiam pracować na delikatnych papierach. Ich kolory podkreślam dodatkami i wychodzą "koronkowe" dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne papierki. Bardzo w moim stylu, zwłaszcza te delikatne. Uwielbiam pracować właśnie na takich delikatnych, pasują mi do wielu prac i dodatków. Takie delikatne są niezwykle romantyczne i łatwo je skomponować w całość. Już je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do posta http://olenkaja.blogspot.com/2014/06/craft-and-you.html

      Usuń
  8. och czego ja nie lubię .... uwielbiam papierki delikatne , romantyczne subtelnie muśnięte koronką . Takie papierki są niezwykle łatwe w obróbce dają niezwykle dużo możliwości i nadają się na każdą okazję , bo przecież każda okazja jest wyjątkowa .Post zamieszczony http://kartkomaniaczki.blogspot.com/2014/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudna decyzja .jednak wybieram vintage ,złagodzić pracę zawsze można delikatnymi dodatkami lub dodatkami tkanin ,a papiery są wyraziste i romantyczne ,takie prace lubię .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanie niełatwe.
    Mnie jednak bliżej jest do do pracy z papierami delikatnymi, pastelowymi i romantycznymi.
    Na co dzień trzeba być człowiekiem mocno stąpającym po ziemi. A przy tworzeniu kartek mogę rozwinąć i spuścić ze smyczy moja romantyczna duszę. Tutaj nie ma ograniczenia.
    A ja lubię delikatne kolory i mnóstwo kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  11. vintage forever ^^ vintage poniewaz sa uniwersalnie piekne i ponadczasowe :) mam slabosc do przedmiotow nadgryzionych zebem czasu....:) kwestia gustu...ale wszystkie 3 kolekcje sa przepiekne! gratuluje :) i oczywiscie stane do kolejki po swiezutkie papierowe buleczki :))
    fioridifantasia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie, gratuluję wspaniałych papierków. Jeśli mam odpowiedzieć na konkursowe pytanie to:)-wszystko zależy od tego co lubi dana osoba. Jedni lubią pastele delikatne, inni starodawne vintage. Jeśli chodzi o mnie..to...wszystko zależy od humoru, nastroju..czasem mam tak,że lubię mieszać vintage z romantycznymi, bo przecież wszystkie papierki można dostosować do...danej uroczystości na którą zrobiona jest kartka. A żeby było ciekawie to dodam, że..zawsze można zrobić samą delikatną, która będzie zachwycać swoją lekkością, swoją innością, można zrobić wspaniałe vintage, która będzie zachwycać, piękne koronki i tuszowania, chlapania będą dopełniać całości. Jednak gdybym miała się zdecydować to...:))oj, trudna decyzja, oj trudna...decyduje się na..vintage, które mają coś w sobie co przyciąga wzrok, bo mają zapisaną w sobie pewną tajemniczą historię, bo zawsze można je rozjaśnić dodatkami kwiatomi,...i dodać im uroku romantycznego.
    Gratuluję wspaniałych papierków, piękne 3 kolekcje, byłabym przeszczęsliwa, gdyby udało się wybrać.
    Post tutaj

    http://kleksowy.blogspot.com/2014/06/craft-and-you-design.html

    na fb polubione:)

    Trzymam kciuki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudenka ...10 minut ogladalam je i nie moglam sie zdecydowac i ta kusi i ta neci. Wiecej pomyslow mam na kolekcje : "My Wedding" i ten bym wybrala. Najczesciej pracuje jednak na Vintage. Nie mam i miec nie bede mozliwosci ich dotkac ze wzgledu na miejsce zamieszkania, ale bardzo, bardzo mocno trzymam kciuki za nowa polska firme. Niestety nie moge polubic Was na Facebooku poniewaz go nie mam i miec nie bede...Pozdrawiam z deszcowej Pennsylvanii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne papiery! Nie rozgraniczam papierów, po prostu pracuję na tych, które najbardziej mi się podobają:) Ale z uwagi na fakt, że większość moich prac jest jednak dla dzieci lub z dziećmi jest związana bezpośrednio, kolekcje delikatne są mi najbliższe sercu. Poza tym nie są tak zobowiązujące i nie zmuszają mnie do ograniczania się w wykonywania prac tylko w jednym stylu. Delikatnych papierów, po odpowiednim podrasowaniu mogę także użyć do prac w stylu vintage :) Gratuluję pięknych kolekcji i pozdrawiam, ArtSoul.
    http://kraina-zyczen.blogspot.com/2014/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są piekne, i co ważne nasze, polskie! :-)

    Lubię pastele, ale jak patrzę na wasze wydanie vintage to zdecydowanie wybieram TO vintage!
    Ale i dzieciaczkowe papierki są urocze i tak bogate, że już niewielu dodatków potrzebują.

    Tak trzymać!
    Mam nadzieję doczekać czasów, że to zagraniczne blogi bedą się zachwycać polskimi papierami a nie odwrotnie. Powodzenia!


    http://dorotamakota.blogspot.com/2014/06/candy-craft-and-you.html

    PS.

    FB nie mam i nie zamierzam posiadać,
    myslę, że powinniście wziąć pod uwagę tę, wcale niemałą grupę blogerek, nie istniejących w tamtej rzeczywistości wirtualnej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram kolorystykę delikatną....gdyż idealnie pasują do radosnych, wiosennych kompozycji....., prace przepełnione lekkimi wzorami, kwiatami ,dodatkami sprawia mi ogromną radość i wywołuje zawsze uśmiech na twarzy:) i dlatego wybieram delikatność:), na FB umieszczone:) ....http://inspiracjemarty.blogspot.com/2014/06/candy_7704.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciężko wybrać, dopiero się rozkręcam, jednak chyba delikatne bardziej mi odpowiadają; choć Wasze vintage tez mi się podoba:) info o Waszym konkursie na pasku bocznym : http://tiny-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy wyboru dokonuję,
    na odczuciach swych bazuję,
    może kolor mnie uwiedzie
    albo motyw w kropki, śledzie?
    Gdy papiery wyszukuję,
    to się w nich po prostu zakochuję!
    Muszą mnie zauroczyć
    by do koszyka wskoczyć.


    http://mimowolnezauroczenia.blogspot.com/2014/06/craft-you.html

    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne papiery, obie kolekcje. Natomiast gdybym miała wybrać jedną to wybrałabym MY WEDDING, pudrowa, słodka kolekcja idealna do kartek. Piękna w swej prostocie, a jednocześnie dopracowana w każdym szczególe. Delikatna paleta, piękne ramki oraz dodatki skuszą niejedną kartkomaniaczkę.
    na fb polubione, a post o candy na http://odniedawna.blogspot.com/2014/06/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Papierki są śliczne aż nie sposób się zdecydować, którą kolekcję chciałoby się na początek pociąć. Wszystko zależy na jaki temat byłaby to praca. :)
    Pozdrawiam :D
    Banerek umieściłam na pasku bocznym: http://wioletta-jc.blogspot.com/
    i udostępniłam na FB. Lubię już od jakiegoś czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie vintage przywołujące wspomnienia romantycznych spotkań tylko we dwoje, kiedy to romantyzm górował nad pędem za pieniądzem. Vintage, ponieważ każdy tęskni za romantyzmem niczym z "Przeminęło z Wiatrem", która z nas nie chciała być Scarlett O'Harą i choć kilka godzin móc poczuć się kimś wyjątkowym? Papiery są piękne i z powodzeniem karteczka wykonana z tych papierów może zastąpić wyznanie, a czyż nie piękny byłby z tych papierów album ślubny aby na zawsze zachować wspomnienia najpiękniejszego dnia w życiu dla każdego z nas?

    OdpowiedzUsuń
  22. Facebook: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=680592408674215&id=100001703855744

    info o Waszym konkursie na pasku bocznym http://handjoy.blogspot.ru/

    Bardzo ładny papier, chętnie by wykorzystali wszystkie zestawy, ponieważ są one tworzone w większości żaden z moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  23. No pięknie :) Ciężko mi wybrać pomiędzy delikatnymi a vintage (szczególnie w waszym wydaniu) ale chyba jednak delikatne królują ;) Wydaje mi się, że dają większe możliwości, nadają się do różnych prac.
    Banerek wisi na http://craft-loving-animal.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne papiery wybieram zawsze,
    czasem to vintage, delikatne czasem.
    Lubię je wszystkie, ciąć i ozdabiać,
    nowe im życie w karteczkach dawać.
    Mimo już wielu designów na półkach
    ciągle mi mało i nabywam w kółko.
    Chętnie przygarnę nowiutkie wzory
    by inspirować jak nigdy do tej pory.
    By stworzyć z nich prac wiele
    i obdarować przyjaciela.

    Pozdrawiam
    http://dagala-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja najbardziej na świecie lubię pracować na delikatnych papierkach i na vintagowych. Gdybym miała wybrać, to chciałabym i takie i takie:) Więc jak jedne wygram, to drugie pewnie od razu zakupię:) Bo coś takiego jak wybór w tym przypadku nie istnieje:) Przepiękne kolekcje, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kramikludki.blogspot.com/2014/06/craft-and-you-design.html

      Usuń
  26. W zasadzie lubię pracować i z delikatnymi papierami i z vintage. Najważniejsze jest, żeby kolekcja papierów dobrze się komponowała pomiędzy arkuszami, i żeby można było, np. z jednego arkusza powycinać jakieś elementy do ozdoby pracy. BARDZO miłym dodatkiem są tez różnego rodzaju napisy w j.polskim na arkuszach do wycięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja na pasku bocznym: http://photoscrapworld.blogspot.com/

      Usuń
  27. Ciężko wybrać co lepsze delikatne czy vintage, wszystko zależy od pomysłu, dodatków i dla kogo robimy pracę, papiery tak naprawdę powinny być uniwersalne tak aby z każdego dało się zrobić i vintage i coś delikatnego a nawet coś ciężkiego czy steampunkowego :) Mam nadzieję wkrótce ujrzeć któreś z tych papierów na żywo na jakimś zlocie i już sie przymierzam do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze gratuluje cudownych kolekcji :) Dziś dotarły do mnie przepiękne papiery z kolekcji My Wedding , niestety innych kolekcji w sklepie w którym kupowałam nie było już ...
    Które wolę - delikatne czy vintage ? Oba wolę :)
    Delikatne same się tną do kartek na ważne okazje , vintage z ochotą wskakują na notesy i albumy , ,ale też bez mezaliansu tworzą zgrany duet .
    A co dla mnie najważniejsze, macie przepiękny odcień brązu który bardzo bardzo lubię ,nie nachalny, nie dominujący idealny do łączenia z innymi kolorami .
    Z niecierpliwością czekam na następne kolekcje :)

    Link do konkursu na blogu http://scrapdogowelowe.blogspot.com/2014/06/nowe-papiery-cudowne-papiery.html
    i na fb https://www.facebook.com/ScrapdogoweLowe?fref=nf

    OdpowiedzUsuń
  29. Maybe you have the wrong date - 06.19(?;-).2014)))
    incredibly beautiful collection
    I love the gentle
    they fill my work appeasement
    serve as a constant inspiration!
    any my work is filled with tenderness
    Thanks for the inspiration!!
    take off;-)))
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001094208381

    OdpowiedzUsuń
  30. Maybe you have the wrong date - 06.19(?;-).2014)))
    incredibly beautiful collection
    I love the gentle
    they fill my work appeasement
    serve as a constant inspiration!
    any my work is filled with tenderness
    Thanks for the inspiration!!
    take off;-)))
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001094208381

    OdpowiedzUsuń
  31. Я сегодня впервые увидела вашу бумагу и хочу сказать, что это была любовь с первого взгляда! Какая красота, какая нежность и романтичность! Безумно красиво!
    К вопросу о том, что нравится больше - нежные или старинные. А кто сказал, что их нужно разделять? Одно другому не мешает ))) Мне лично нравится и винтажная нежность и нежный винтаж. А доказательство мои работы: http://rukodelushka.blogspot.ru/2014/03/blog-post_31.html
    http://rukodelushka.blogspot.ru/2014/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Я просто восхищена! Именно такой душевной красоты я искала в скрап бумаге!
    Цвет и цветы просто вдохновляют и покоряют! Кажется, что я сейчас начну ощущать нежный аромат роз и услышу детский смех! Вы подарили всем нежнейшую волшебную сказку. Большое вам спасибо!
    С нетерпением хочется прикоснуться и увидеть.....
    Верю в чудо!

    ссылки размещены
    FB https://www.facebook.com/elena.podzharnaya
    blogspot http://zerra-zerra.blogspot.ru/



    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie z kolei to zależy od nastroju i okazji na jaką ma być wykonana karteczka. Ale chyba częściej jest to delikatność :-) Papierki śliczniutkie i ciężko zdecydować się na te jedyne. Gratuluję tak udanych kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem niepoprawną romantyczką....W swoich pracach sugeruję się najczęściej jeszcze tym dla kogą ja robię i w dużej mierze od tego zależy jakiego papieru użyję. Pomału zbieram i niedługo będę mogła powiedzieć że mam wybór! Brakuje mi papierków romantycznych. Ale w waszej kolekcji vintage chyba się zakochałam -CUDO. Wszystkie trzy kolekcje piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Trudno powiedzieć, które z papierów lubię bardziej. To zależy od projektu, jaki aktualnie realizuję. Mogę zachwycać się urodą papieru, ale do niczego go nie wykorzystać. Zdarzało mi się kupić papier i odleżał on kilka miesięcy czekając na pomysł. Podobają mi się i delikatne i vintage - jestem taka zachłanna, że chciałabym je mieć wszystkie!
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Co jeden zestaw to piękniejszy i z każdego można wyczarować bajkowe cuda i ciężko się zdecydować na ten jeden :)
    Pozdrawiam :)

    http://napolanie.blogspot.com/2014/06/rozdaja.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Pytanie z pozoru łatwe, a jednak... :)
    Lubię prace w obu stylach.W obu przypadkach można uzyskać niesamowite efekty.Vintage zawsze przenosi mnie gdzieś tam w odległą niesamowitą epokę,lubię klimat jaki można stworzyć w tym właśnie stylu.
    Jednak moje serce ciutkę bardziej wyrywa się do delikatnych,pastelowych projektów w stylu Shabby chic :)
    Takich bardzo ulotnych, kobiecych. Jestem troszkę taką romantyczną duszą może stąd mój wybór :)

    Gratuluję Żanecie pięknych kolekcji, wszystkie są cudowne :) Pozdrawiam
    http://scrapkreacjekasiakq.blogspot.com/2014/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Papierki sa przepiękne,ja nie umiem pieknie pisać i myślę że nie wygram ale napiszę ,ze najbardziej lubię pastele.Większość moich prac jest opastelowa.Biorę udzial w bardzo wielu wyzwaniach i przewazają pastele chyba że wymogi wyzwania są inne.Jak widzę patelowe papierki to wiem co z nimi zrobić.Jak kupię papierki to pastelowe i najpierw sobie na nie popatrzę przez pewien okres a potem jak mam ciąć to mi serce pęka.Uwielbiam pastele.
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2014/06/super-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Papiery wspaniałe ........z każdych można zrobić piękne prace.....ale te delikatne pastelowe to jest to......http://haliaz.blogspot.com/2014/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń