piątek, 4 lipca 2014

Summer card

Hello dear friends and Craft & You Design fans! 
Today here with you Olga Kovalchuk. 
I hope that my new summer card will inspire you for your new creations! :) 
I made it using amazingly beautiful paper Vintage time 6 from Vintage time collection. It's so inspiring paper and I can't find any words to tell you how I love it! You just need to create something with this paper and I'm sure you understand me :) 
I used masks, gesso, texture pasta, flowers and my lovely dew drops. 
I hope you will like it :) 
I wish you a wonderful creative day!!!

***
Witajcie kochani, dzisiaj na naszym blogu inspiruje Olga Kovalchuk: 
Mam nadzieję, że moja nowa kartka będzie Was inspiracją do nowych pomysłów!
Do zrobienia kartki użyłam papier Vintage time 6 z pięknej i niesamowitej kolekcji Vintage Time. Brakuje mi słów, żeby powiedzieć jakie są piękne! Ale jestem pewna tego, że jeśli będziecie z nich robić jakiś projekt, doskonale zrozumiecie mój zachwyt:)
Do zrobienia kartki użyłam masek, gesso, pasty strukturalnej, kwiatów i moich ukochanych kropel rosy.
Mam nadzieję, że się Wam podoba!
Życzę Wam cudownego, kreatywnego dnia!





I've used / Użyłam papiery z kolekcji:



Hugs!

2 komentarze: