środa, 24 grudnia 2014

A Christmas bottle/ Świąteczna butelka

Hello dear friends!
Here is Natalja and I'm happy to present to you my new work!
Christmas is the best time for making presents,
and I decorated this bottle for a woman who helps me.

In the work I used Christmas Story paper collection,
acrylic paint, some artificial berries,
Christmas tree decorations painted with acrylic paint
and sprinkled with glitter.

I wish you a good mood and a day full of inspiration!
Hugs,
Natalja
****
Witajcie!
Miło mi zaprezentować Wam moją nową pracę!
Święta to najlepszy czas na robienie prezentów,
udekorowałam zatem świątecznie tę butelkę
- prezent dla pewnej pani, która mi pomaga.

W pracy wykorzystałam kolekcję papieru Christmas Story,
 farbę akrylową, kilka sztucznych jagódek i bombki pomalowane
farbą akrylową i oprószone brokatem.

Życząc Wam dobrego nastroju i dnia pełnego inspiracji,
przesyłam uściski,
Natalja





I used/ Użyłam:
Christmas Time








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz