poniedziałek, 22 grudnia 2014

A mini album in a box/ Mini-albumik w pudełku

Hi everyone!
This time I made a mini-album in a box.
The outside of the box is painted with gesso and two colours of paint. 
On the inside I used the papers from the Frozen Paper collection.
The tiny album I put inside is made from chipboard and Frozen Papers.
It contains the first 
pictures of my new kitty Roij, now six months old.
The album measures 6.5cm by 9 cm, so it is really tiny...
Byebye and I wish you lovely Christmas and a wonderful 2015
Lean
****
Witajcie!
Tym razem zrobiłam mini-albumik w pudełku.
Od zewnątrz pudełko pomalowane jest gesso i dwoma kolorami farby,
od wewnątrz wykleiłam je papierami z kolekcji Frozen Paper.
Maleńki album, który włożyłam do środka,
 zrobiony jest z tekturki i również papierów Frozen Paper. 
Zawiera pierwsze zdjęcia mojego półrocznego kiciusia Roij.
Album ma wymiary 6,5 na 9 cm, więc jest naprawdę maleńki...
Pa, pa! Cudownych Świąt i wspaniałego roku 2015!
Lean



I used/ Użyłam:
Frozen Paper



1 komentarz:


  1. Điều gì có thể vượt qua được độ dễ cưng Gấu Trúc của 2 phần Kungfu Panda trước trong phần 3?
    -Dễ ẹc. Một bầy gấu trúc!
    dịch vụ hoàn thiện làm bctc năm
    dịch vụ hoàn thuế
    dịch vụ rà soát sổ sách kế toán
    Nhưng Kungfu Panda 3 thì hơn cả một bộ phim dễ cưng về một bầy Gấu Trúc.
    Let me just say it's the best Kungfu Panda movie ever.

    OdpowiedzUsuń