piątek, 13 marca 2015

A wagon/ Wóz

Hello!
I have made an wagon using
the beautiful paper Vintage Time ans My Wedding.
I used flower dies, a mini rossette die from Tim Holtz,
leaves dies from Magnolia, butterflies is a Sizzix die,
different circle punches and a Martha Stewart punch.
I used a manual I had made
for an older project on my blog
***
Witajcie!
Tym razem z pięknych papierów
Vintage Time i My Wedding zrobiłam wóz.
Wykorzystałam wykrojniki do kwiatków,
małą rozetkę od Tima Holtza,
listki z Magnolii, motylki z Sizzixa.
Użyłam również dziurkaczy do różnej wielkości kół
i jednego dziurkacza od Marthy Stewart.
Skorzystałam z instrukcji, którą przygotowałam
dla jedngo z wcześniejszych projektów na moim blogu
 



 
I used/ Użyłam:
Vintage Time collection
My Wedding collection
 



3 komentarze: