niedziela, 21 czerwca 2015

A box with a card/ Pudełko z kartką

Hi again, 
Today I will show you another box I made with a card inside.
I used the wonderful paper collection Vintage Time and Hello Baby. 
I also used flowers from Gummiapan.
I found the instructions to make
 the shoe a long time ago on the Internet. 
The box is 15x15x3 cm and the card 14,5x14,5 cm
Wishing you a wonderful week,
Pia
***
Witajcie!
Dziś zaprezentuję Wam kolejne wykonane przeze mnie
pudełko z kartką w środku.
Wykorzystałam wspaniałe kolekcje Vintage Time oraz Hello Baby.
Kwiaty są z Gummiapan, a instukcję do zrobienia
 bucika znalazłam dawno temu w internecie.
Pudełko ma wymiary 15x15x3 cm, a kartka 14,5x14,5 cm.
Życząca Wam wspaniałego tygodnia,
Pia





I used/ Użyłam:
Vintage Time collection
Hello Baby collection




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz