niedziela, 13 września 2015

A Christmas card by Olga/ Kartka świąteczna Olgi

Hi everyone!

Today here with you Olga with some winter inspiration :)
We have a new amazingly beautiful collection of paper and super cool dies! Sounds interesting? Let's create together winter surprises for your friends!
I made a new card, using very beautiful paper Silent Night.
I used Silent Night 02 and 07 and two lovely dies,
one of them I used as a mask on my card to have 
a very cute effect on the paper.
I hope you will like my idea and will try to do something new :)
I wish you all a wonderful weekend!
Hugs,
Olga.
*****
Witajcie!
Pozdrawia Was Olga z zimowymi inspiracjami :)
Mamy nową oszałamiająco piękną kolekcję papieru
i fantastyczne wykrojniki! Brzmi interesująco?
 No to zróbmy razem zimowe niespodzianki dla przyjaciół!
Ja zrobiłam nową kartkę, wykorzystując piękny papier Silent Night,
arkusze 02 i 07, oraz dwa nowe wykrojniki.
Jednego z nich użyłam jako maski uzyskując interesujący efekt na papierze. Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł
i spróbujecie czegoś nowego:)
Życzę Wam wspaniałego weekendu!
Uściski,
Olga




I used/ Użyłam:
Silent Night collection



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz