poniedziałek, 26 września 2016

A Christmas card/Kartka świąteczna

Witajcie.
Święta coraz bliżej, zrobiło się naprawdę zimno, 
więc dzisiaj mam dla Was kolejną kartkę świąteczną, 
tym razem zrobioną głównie z papierów North Pole Craft & You Design. 
Na tło użyłam arkusza North Pole 06, 
na którym nakleiłam obrazek wycięty z North Pole 03. 
Z jasnej strony papieru White Christmas 04 
wycięłam piękną grafikę z gałązkami ostrokrzewu. 
Zielonej strony użyłam do wycinania wykrojnikami 
gałązek ostrokrzewu CW014 i świerku CW013.
 Pod kompozycją przykleiłam bombkę wyciętą CW011.
****
Hello.
Christmas are coming, 
in Poland is now really cold, 
so I have for you today another Christmas card made
 with Christmas papers.
 For the background I used North Pole 06,
 at the base I adhered a picture cut out from North Pole 03 
and a bauble cut out with CW011. 
From White Christmas 04 I cut out beautiful holly leaves.
 Dark green side of White Christmas 04 
is perfect to cut out branches with CW014 and CW013.




I used/Użyłam:
North Pole collection
White Christmas collection
CW014 die
CW013 die
CW011 die







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz