piątek, 31 marca 2017

Two Easter cards/Dwie wielkanocne kartki

Witajcie.
Czy widzieliście śliczne, 
nowe wielkanocne wykrojniki Craft&You Design? 
Dzisiaj mam dla Was dwie kartki 
z jednym z nich, barankiem CW017. 
Prostokątną kartkę okleiłam
 fioletowym papierem Easter Greetings 03, 
a pod głowę baranka 
podkleiłam kółko z żółtego Hello Baby 06. 
Na okrągłej kartce użyłam 
papieru z małego pada I Love Vintage, 
flagę i kwiatuszki wycięłam z My Home Garden 02.
Użyłam również bazi CW008.
***
Hello.
Have you seen sweet, 
new Craft&You Design Easter dies? 
Today I have for you 
two cards with Easter Lamb CW017. 
To decorate the rectangle card 
I used purple Easter Greetings 03 
and yellow Hello Baby 06. 
For round card I used paper
 from small pad of I Love Vintage, 
flag and flowers I cut out with My Home Garden 02. 
I alsow used willow twig 2 CW008.
Hugs, Monika






Użyłam/I used:
Easter Lamb CW017
Willow twig 2 CW008
Easter Greetings 03
Hello Baby 06
My Home Garden 02
I Love Vintage collection






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz